2012. augusztus 1., szerda

Last Tuesday Night


Nyár van, szabadság, jó idő, buli hegyek. A meghatározások fele igaz, és feltűnően nyilvánvaló, ha csak az időjárást vesszük, de per pillanat nem érzem magam olyan szabadnak és felhőtlennek, mint azt az érettségim közvetlen megkaparintása után gondoltam. Ilyen már biztos veletek is előfordult, hogy amikor valamit nagyon vártok és hatalmas elvárásokat állítotok fel és mikor eljön a várva várt pillanat, csak annyit gondoltok „eehh”.
Na ezzel a nyárral kapcsolatos érzéseim (eddig) ilyenek. Persze éltem át idén is emlékezetes pillanatokat, ha az embernek rossz kedve van, az élmények elhomályosulnak és csak arra tud koncentrálni, hogy miért nem fürödte végig az összes strandot, bulizott minden héten és evett annyi fagyit, hogy a fülén jött ki és emiatt voltaképp mennyire szerencsétlen és elárvult.

Mivel agyam egy eldugott szegletében tisztában voltam nyomorúságom hamis voltával, erőt vettem magamon és rossz hangulatomat elnyomva elindultam otthonról, hogy részt vehessek egy csajos estén.
És milyen jól tettem. :)

Ax Paris(Style &Dirt webshop) – Ruha/Dress
Stradivarius – Táska/Clutch
H&M – Karkötő/Bracelets, Hajfánk/Hair donut
Oysho – Szandi/Sandal


Később leírom bővebben, hogy melyik helyen hagyott magamra rossz hangulatom és ettem életem eddigi legjobb sült krumpliját! Igen. Sült krumpliját..


xx