2012. augusztus 3., péntek

Jégkert

Halloo!

Elnézést a tegnapi nap kihagyásáért, de az internet kapcsolat úgy döntött, se szó se beszéd elromlik és nem is javul meg addig, amíg nem találkozhat egy szerelővel minimum két alkalommal. Ez a mai napon szerencsére megtörtént, így gyorsan kihasználom, a ki tudja meddig kapott időt. 

Kedden este a Jégkertben jártam, ahol utoljára még gólyaként tértem be. Kilencedikben voltam ott először, és hogy szép keretet kapjon a gimiben eltöltött 4 év, idén is ellátogattunk oda, természetesen nem utoljára, nem kenyerem az életszakaszok drámai lezárása. Nem is lennék képes túl sokáig távol maradni a helytől, mert eddigi életem legfinomabb sült krumpliját ettem aznap este! Tökéletes, fűszeres, szósszal ellátott.. Na jóó, persze nem csak a krumpli miatt szuper az a hely, az italok, a dekoráció és a hangulat is abszolút vendégcsalogató. Minden asztal fölött található egy lampion az alján kapcsolóval, amivel kedvünknek megfelelően eldönthetjük, a zene szóljon a fejünk felett vagy a kivetítőn lejátszódó Olimpiát hallgassuk. Szégyen és gyalázat, de hatunk közül egyedül én választottam a zenét.. :D Ezen kívül van még egy waitress feliratú gomb is, amit előszeretettel nyomkodhatnak az olyan szórakozott vendégek amilyenek mi voltunk aznap este. 
Annak, aki nem ismerné ezt a helyet (az most felül a hévre), itt van ízelítőül néhány kedvcsináló kép (és beül enni 1 vagy 2 vagy 3 krumplit!).

Isteni Fáklya burgonya



(De tényleg!!)

xx