2012. augusztus 13., hétfő

Shopping Rules

A tegnapi mozizás előtt még volt szerencsém meglátogatni a Westend-i Bershkát, amit csak azért nem szeretek, mert túl gusztusosan van elrendezve minden cucc ezzel állandó vágyat ébresztve bennem arra, hogy mindent, de mindent megvegyek! Szememet résnyire kinyitva haladtam célom felé, hogy megtaláljam Accessories Cravings listám 2 darabját. Minthogy nem tudtam döntetni a felől, hogy melyiket válasszam, megvettem hát mind kettőt. 
A vásárlás első és legfontosabb szabálya ugyanis, hogy mindig! Nem. Soha! Ne halasszuk későbbre egy ruhadarab/kiegészítő megvételét, mert azt később soha a büdös életben nem látjuk viszont semmilyen boltban, csak másokon az utcán. Ezer és egy ilyen alkalom volt már az én életemben is, melynek mindig az lett a vége, hogy fejemet a falba verve kerestem egy, az áhított ruhadarabhoz hasonló cuccot. 

Második szabály: Ha valami röhejesen drága inkább várj vele. Lehet, hogy nagyon vágysz rá, de egyszer minden le lesz értékelve és akkor jön el a te időd! Az ilyen drága cuccokat 90%-ban mindenki csak leárazás után veszi meg, akkor te miért dobnál ki rá sokkal több pénzt?

Harmadik szabály: Lehet, hogy az a lila-piros magas sarkú gyönyörű, de ha nincs semmi ehhez illő a ruhatáradban, vagy rettenetesen kileng benne a bokád, netán kényelmetlen, inkább hagyd ott, vagy gondold át 5x, mire úgy döntesz, mégiscsak hazaviszed magaddal. 

Negyedik szabály: Lehet, hogy ciki, de jó magam is meglátogatom félévente azt a bizonyos „fake”ruhadarab beszerző helyet. Tudom, hogy néhányan a falra másznak attól, ha 200 ugyanolyan hamisított lábbelivel rendelkező egyén rohangál az utcákon, de engem addig nem zavar, amíg nekem is tetszik az a cucc. Ha jól áll, és meg nem mondaná senki, hogy kínai ráadásul röhejesen olcsó, miért ne vehetnél olyakor olykor egy-két „sablon” cipőt? Azért csak a cipőkről beszélek, mert ez az egyetlen egy termék, amit szerintem érdemes néha napján ott beszerezni. Nem hazudok nagyot, ha azt mondom minden 1,5-ödik lányka UGG címke nélküli mamusz büszke tulajdonosa. Tény, hogy nem bírja olyan sokáig, de 3000.- ért három hónap abszolút kifizetődő!

És íme a listámról beszerzett két laptáska:



Bershka – Táskák/Clutches


It’s your turn girlzz ;)