2012. augusztus 29., szerda

I'm back


Éés megint itthon! :) 
Valójában vasárnap este érkeztem Ferihegyre pontosan 21:00ra, és az óta felpörögtek körülöttem az események elég rendesen. Ezt a postot is épp a mobilomról írom, mert hétfő óta fél 10re érek haza a kozmetikából. He? Igen. Az oktatási rendszer elmehet, a tudjuk hova, de abból a szempontból megköszönöm nekik a 'nem nyert sehova felvételt' sms-t, hogy 2éven belül már szakmám lesz a szépségiparban, amit egy nem is akármilyen kozmetikában gyakorolhatok lovely emberekkel körülvéve. :-)  Most már tudjátok, hogy Londonban tartózkodásom után miért nem írtam ki azonnal az ott szerzett tapasztalataimat, amiből minden nap igyekszem majd csepegtetni  ;).
Kezdetnek leírom azokat a dolgokat, amiken nem tudtam nem fenn akadni.
#1: Nem hittem a szememnek, amikor minden sarkon 3arabbal találkoztunk. Szó szerint tele volt velük London! Angolokat szinte csak a metrón láttam, a boltokban is csak arabok, indiaiak és csokik dolgoztak. Megjegyzem mindenki remekül végezte a munkáját, dehogy ennyien legyenek??
#2: A piszkok ráadásul meglehetősen tele voltak, ha értitek.. Míg én összehúztam magam a metrón a Victoria's secretes zacsimmal, jobbra egy LV-s, balra egy Harrods-os zacsival rendelkező emberke ült, úgyhogy rögvest nagyobb biztonságban éreztem magam. De, hogy minek vesznek ennyi jó cuccot, ha úgyis fekete lepelben rohangásznak még mindig egy talány számomra. 
#3: A VS boltból kissé ingerülten tértünk haza, miután sem a régi 50fontost, sem a bank kártyámat nem fogadták el.. Magyarok vagyunk, megoldottuk, de akkor is szörnyű volt és ez után az 1 órás hajcihő után vártam volna valami kárpótlást, mondjuk megdobhattak volna még egy bugyival... 
#4: London ugyebár Anglia divat központja, rengeteg szuper bolt van és tényleg nagyon csinos ott a többség annak ellenére h néhányan nagyon nem tudnak sminkelni. DE. Minden második lányon észrevettem, hogy jobbnál jobb cuccok vannak rajta, de a cipője neon pink futó cipő. Miért?? Tudják, hogy sokat mennek majd, vagy mi? Mert nem volt mind túrista.. Nagyon remélem, hogy ez nem egy ilyen új, fura divathullám, ami szépen lassan ide is átcsorog mert szerintem not gút.
#5: Az oxford street mellett szálltunk meg a Marble arch megállótól nem messze, ami elég nyüzsis akkor is ha az arabokat nem számolom, de hogy ennyire büdös legyen néhány útszakasz! A Hyde park pedig egy galambszaros semmi. Emellé gondolom a járókelők a bűzt kompenzálva magukra öntik minden reggel a parfümös üveget ezzel létrehozva az édes csöves szagot. Fincsii.
#5: A Primarkról már nagyon sokat hallottam innen-onnan barátnőktől hogy milyen olcsó, milyen szupi. Hát annyira nem szupi. 3x mentünk be és alig vártuk, hogy valahogy kijussunk, mert egy gombostűt nem lehetne leejteni annyi az ember! Az árak valóban nagyon jók, de a cuccok több mint a felét azonnal ignoráltam. Olyan kicsit mintha a h&m-et összeturmixolták volna az ázsiával. Értsd: kategóriájában kiemelkedő cuccok is vannak, de nagyon szarok is + olcsó, de menekülnél 15perc után. Ettől függetlenül találtam ott jó cuccokat, ékszerben, cipőben és dekorációban teljesen jó, ha van elég türelmed kerülgetni az embereket.

Tudomm képeslapnak látszó kép ez, de nem csalás nem ámítás én fotóztam! Az instagram csodákra képes ;).


Na, ennyit a viszonylag 'rossz' élményeimből, és következzen a részletes beszámoló napokra bontva! ;) 
De csak holnaptól.
XX