2012. augusztus 20., hétfő

Baby you're a firework


Ismét eljött augusztus 20.-a, a nap, amikor már érezni lehet az ősz jeges szorítását, és vele együtt a szomorú tényt, hogy már megint véget ért a nyár! És mennyi mindent nem tettünk meg a bucket listánkról! Sajnálatos módon én mindig egy hangyányit depresszióba esem az új tanév kezdetekor, nem a tanulás folytatása, hanem a jó idő elvesztése miatt! Kevés ember utálja úgy a január- február-március időszakot, mint én. Olyankor az égvilágon shemmi nem történik, nincs mit várni, hideg van és sötét és unalom. Ezért fáj borzasztóan belegondolnom abba, hogy már csak 13 nap van a szabadságból.
Én drukkolok, hogy mindenkinek sikerüljön kihoznia a maximumot ebből a két hétből, ehhez pedig némi program ajánlót csatolnék :).


Belvárosi Buli

Tavalyi augusztus 20.-ai programunkat csak ajánlani tudom mindenkinek, a tűzijáték közvetlen közelről való megnézése után átsétáltunk az 5kertbe ahol életem egyik legjobb buliját éltem át. Szuper volt a zene és a hangulat, amit manapság elég nehéz kifogni.. Reméljük idén is hasonló fergeteges hangulat kerekedik, még ha ezúttal mi nem is veszünk részt rajta.


Sundown Beach Party Project-x Edition

Ez az egyetlen 20.-ai program, ami megfogott valamelyest, a belépők még helyben vásárolva is korrekt áron vannak. DJ-vel, VIP résszel, ugrálókkal és egy rahedli beach labdával felszerelt medencék várják a bulizni vágyókat 20:45-től a Palatinuszon!


Relax with Friends

Ha semmi épkézláb ötlet nem jut az eszetekbe, nincs kedvetek bemászni Pestre, netán visszhangzik a pénztárcátok, hívjatok össze néhány barátot és a hegy tetejéről nézzétek végig a tűzijátékot, aztán pedig jöhet a filmezés, kajálás igény szerint. :) 



A mostani alkalommal mi is ezt fogjuk tenni, annak ellenére, hogy én először vasakarattal akartam megismételni a tavalyi programot, de energia és társaság híján belegyeztem ebbe a verzióba. Nem bánom, mert a tegnapi buli után nem sok életerő maradt bennem, épp csak annyi, hogy szerdára kipihenjem magam. Hogy miért, azt holnap kiderül ;). Jó bulizást, lazulást mindenkinek, éljen az államalapítás!

XX