2013. január 3., csütörtök

Favourites of 2012 Part1

2012 egy csodálatos, megpróbáltatásokkal teli év volt. Rengeteg élményt és eseményt tudhatok a hátam mögött, legyőztem számtalan akadályt, és kiléptem megszokott gimnáziumom védelmező épületéből, örökre. Még mindig tanulok, tanulom az új iskolai tananyagot, és mellette az életet. Tanulom önmagam és remélem, hogy minden döntés, amit meghozok tökéletes. Hódolok szenvedélyeimnek, melynek köszönhetően megszületett ez a Blog is. 
Jöjjön hát néhány bejegyzés, 2012 csodálatos kedvenceiről. Az én kedvenceimről. :)

Clothes


Ruháim lakhelye, melyen részben osztozom kistestvéreimmel..
Sebaj, egyszer lesz egy olyan walk in closet-em mint Carrie Bradshaw-nak!


Spring

Lace top – Bershka

Denim shirt – Stradivarius

Floral  skirt – Zara

Tavasszal vásárolt kedvenceim egész évben jó szolgálatot tettek. Télen-nyáron hordhatóak és imádom, hogy minden szettet feldobnak! 


Summer

Az összes nyári cipőm of course!
Imádom őket egytől egyik, csak úgy mint magát az évszakot. 

Wedge sandal – H&M

Pastel skirt – Bershka

Pastel high heel – Bershka

Swimsuit – Pull and Bear

Bag – Balenciaga

Boots – Forever 21

Pastel, pastel, pastel! A nyár alap színei és egy kis előrelátó készülődés a hideg időre.. A csizmát és a táskát egy barátnőmtől vásároltam és még nagyon naggyon sokáig kedvenceim táborát fogják erősíteni!


Autumn

Wedge sneakers - River Island (London)

Biker boots – Stradivarius

Trousers – Bershka

T-shirt – Jackpot

Természetesen minden ruhát imádok amit Londonban kaparintottam meg és csempésztem ki az országból, ez a legesleg kedvencebb, már akkor tudtam, hogy meg fogom venni, mikor még csak álmodoztam az utazásról. A többi ruhadarab magáért beszél, mind a Biker boots, mind a burgundi nadrág nagy világ siker az idén, nagy öröm végre egy olyan téli szín ami.. Színesebb szín mint a fekete vagy a fehér. És végül a pillanatnyilag legszuperebb fehér felsőm, sosem gondoltam volna, hogy egy second hand boltban találunk egymásra. 


Winterrr

Fluffy coat - Stradivarius


Mivel a téli hónapok közül még csak egyet éltünk túl, no meg közbejött a karácsony, ez az egyetlen nagy szerelem van.. Most még.. ;)

Folytatása következik....

XX