2013. január 5., szombat

Favourites of 2012 Part3


Events

Eljött az utolsó favourites of last year post ideje, ami talán a legszemélyesebb mind közül. 2012 számomra fontos momentumai következnek képekben.
Let’s get started!


Március




Második Portfólióm születése

Kimondhatatlanul élveztem, egyszerűen fantasztikus volt, hogy egy napon keresztül folyamatosan sminkeltek, csinálták a hajam, öltöztettek és fotóztak. Nyilván ez már abból is meg mutatkozik, hogy vezetem ezt a blogot, hiszen ha az olyan szégyenlősebb emberek közé tartoznék, akik eltakarják magukat egy fényképező láttán, elég nehezen tudnám bemutatni nektek a napi outfiteket és életem egyéb lét konzekvens mozzanatait. Nagyon megtetszett ez a világ, de tavaly még nem éreztem elég erőt ahhoz, hogy komolyabban is kipróbáljam magam ezen a téren.. Esetleg idén.. :)


Május


Ballagás
A próbát még röhögve csináltam végig, de élesben az első adandó alkalommal elkezdem zokogni. Sajnos épp ezért egy igazán vállalható kép sincs, még a családi vacsorán is eléggé megviselt vagyok, a sminkemről nem is beszélve.. 
Nehéz volt a búcsú, hiszen 4 év alatt hihetetlenül hozzászoktam egy életformához, amit egyik pillanatról a másikra kellett elengednem, úgy, hogy közben már készülhettem az Érettségire. 
But challenge accepted, elég bravúrosan vittem véghez az Irodalom emeltet, amit a mai napig nem értek milyen agyi defektus során választottam. 
Közérdekű közlemény: az irodalom emelt nehéz! Nem csak, hogy nehéz, de totál zavaros! Ott ültem az írásbeli felett, büszkeségtől dagadt mellkassal, hogy milyen jól sikerült, aztán kijött egy közel nem olyan szuper eredmény. A szóbeliről nem is beszélve. Egy fél kekszet tudtam talán magamba tuszkolni előtte és olyan ideges voltam, hogy legszívesebben kardomba dőltem volna, ha épp nálam van.



Június – Július 















































Summertime madness
Az első és talán utolsó teljesen tanulástól meg úgy egyáltalán gondolkodástól, agyalástól, izgulástól, felelősségtől mentes nyár, amikor gimibe már, felső oktatási intézménybe még nem tartozunk, így abszolúte SHEMMI dolgunk nincs. Ferge most figyelj.. teges, Fergeteges volt! 
(Bár a Magyar riviéra eszelősen hiányzik lassan 2 éve.. De majd most!)


Augusztus





London
Jajj, hogy én hány éve ki akartam már menni! És még mennyi mindent meg néztem volna! Azt hiszem a részletes beszámolókból minden kiderült, nem is nagyon van más, amit még elmondhatnék róla, egyszerűen csak leírhatatlan élmény volt, önállóságom fejlődéséhez is nagyban hozzá járult. 


Szeptember

He helped a lot!

Extreme room makeover
Voltam Londonban szülők nélkül, betöltöttem a 19-et, most már csak egy felnőttesebb szoba hiányzott az életemből. Check!
Pictures coming very soon, már csak fel kell tölteni.. ;)

Október – November – December

Rájöttem, hogy ami érdekel és hasznosabbnak találom az évszámtanulásnál, azt sokkal könnyebb maximumon űzni. Büszke vagyok magamra, hogy egy ilyen jó eredményekkel teli félévet zártam a suliban méghozzá kémia, fizika, biológia tananyagokból és ezek keveredéséből. Egy éve még fuldokolva képen röhögtem volna azt, aki közli velem ezt fogom szeretni.. Hát ebből is látszik, mennyit változunk napról napra. 

Arrivederci 2012, you were difficult, but i owe a lot to you. Thanks <3

XX