2012. december 29., szombat

Sales!

A leárazásokat mindenki várja, listát készítünk fejünkben azon ruhadarabokról, amelyek túlontúl drágák ahhoz, hogy eredeti áron vásároljuk meg őket és imádkozunk, hogy még legyen belőle a méretünkben. Egyszer voltam úgy leárazáson, hogy nem kaptam agyhúgykövet tőle. Akkor nyár volt, és nem volt „egyértelmű” az árcsökkentés eljövetele, plusz reggel 10-re, nyitásra már a helyszínen voltam. Nem úgy, mint most 27.-én, amikor nem állt módomban 10-re beérni, nagyon konkrét elképzelésem sem volt, egy bizonyos ruhadarabról  pedig már régen lemondtam..

December 27. 13:20 Aréna pláza.
A tömeg hatalmas, a boltba nem lehet mozdulni a sorban állóktól, S-es méret elvétve, vagy szakadt, vagy kinyúlt és a kupi.. BORZALMAS.
10 perc alatt összegyűjtöttem 14 db ruhát, amire kíváncsi voltam. Ebből 2-t jónak találtam, épp visszaöltöztem volna, amikor mi történik?
Bombariadó. Összesen 20 kemény percet töltöttünk a plázában, mindent ott kellett hagyni csapott-papot, hömpölygött az emberi tömeg le a kocsikhoz, mint a heringek, de kijutni már senki nem tudott, az okosok a bemenetet nyitva hagyták, hadd jöjjön be még több ember, de ki nem engedték az autókat.
Miért, kérdem én, miért olyan baromi vicces ez még mindig? Miért kell minden áldott évben megszívatni ezer embert, úgyis kinyomozzák, honnan telefonált, aztán fizetheti a bevétel kiesését..
Hirtelenjében nem tudtam sírjak-e vagy nevessek, annyira röhejes szituáció volt annak ellenére, hogy rettenetesen dühös voltam..
Nagy nehezen kijutottunk, egy szemfüles embernek köszönhetően aki valahogyan kinyitotta a mellettünk lévő sorompót, és egy szállítói bejáraton kisurrantunk. Innen még fél óra volt a kijutás DE legalább kint voltunk.
Öröm az ürömben, hogy ennek az utolsó szemétláda mocsadéknak köszönhetően, aki betelefonált, átmentünk a Vörösmarty-ra, ahol ugyan nem volt az a két dolog, amit már magaménak éreztem az előző helyen, de helyette találtam egy khaki nadrágot és hát.. A kabátot, amiről már lemondtam, megtaláltam, ott hevert árván egy asztalon, és pont az én méretemben, hibátlanul és leárazva. Hmm-hm! Mégiscsak jót tett valakivel ez a szerencsétlen nyomorult, aki most köhögheti a bírságot hosszú hosszú ideig..
A tapasztalatom pedig az, hogy már túl sok ember tud erről a 27.-ei azonnali leárazásokról, és mindenki mélygarázzsal ellátott plázákba szeret ilyenkor ellátogatni, így azt javaslom, aki teheti inkább a Vörösmartyra menjen, lehet hogy kellemetlenebb kabáttal a kezünkben válogatni, de annál több ruha közül tehetjük ezt. :)

Nem szaporítom tovább a szót, mutatom a szajrét (nem fogtok tőle hanyatt vágódni, nem olyan, mint a londoni bejegyzés volt :D).

Stradivarius nadrág – 6995.-


H&M kesztyűk – 1290.-
H&M zoknik – 1995.-



Burberry mintás fake sál - 1500.-
Tudom, elcsépelt, de úgy éreztem ennyi pénzért valamire még jó lesz.


Stradivarius kabát – 13995.-


Szerelem első látásra!

Remélem sikerrel jártatok, és nem kellett átélnetek az Aréna plázai őrületet..

XX