2013. január 20., vasárnap

Extreme room makeover


Eljött a nap, amikor a takarítás és rendrakás végeztével úgy döntöttem megmutatom nektek, min dolgozom kisebb nagyobb megszakításokkal szeptember óta. 
Mint minden ember életében, az enyémben is elérkezett az a pillanat, amikor kinőttem szobám eddigi berendezését. Egyik napról a másikra arra lettem figyelmes, hogy ez a zavaros túlzsúfolt káosz, ami körülvesz, már nem én vagyok, kell valami vérfrissítés. Londonból való haza érkezésem után, bele is vetettem magam a felújításokba. Egy polcon, karnison, puffon és ágyon kívül mindent lecseréltem az egy éven át megspórolt pénzemből. 
Mivel a blogot ez idő tájt már javában vezettem, képzelhetitek, milyen jó régóta készülök ezzel a bejegyzéssel. Egy amolyan before - after szisztéma szerint mutattam volna be személyes kis szférám átalakulását, de sajnos a felújítás előtt készült képek nyomtalanul, se puszi se pá módon faképnél hagytak. 
Néhány kép maradt csupán, ami csak nagyjából mutatja be milyen zűrzavar és szín kavalkád vett körül gimis éveim alatt, de hát hajdanán, ez is én voltam. :)

Before


Tudom, tudom, pumpkin manó elvonja a figyelmet mindenről.

Szalagavató előtti HUGE mess.


After
























Természetesen még van néhány kidolgozatlan részlet, a fotel még mindig narancssárga, a függöny túl hosszú és az író asztal fölötti fal zavaróan csupasz, de lassacskán ezen apróságok is formát öltenek.
Fő célom a letisztultság megteremtése volt, ha összehasonlítjátok a mostani fiókos szekrényt az előzővel, nem csak hogy felnőttesebb, de rendezettebb benyomást kelt, amitől eszméletlenül komfortosan telnek napjaim. Ékszereim és szépségápoló cuccaim nagy része végre fiókjaim rejtekén pihen tökéletes rendben.
Rendmániám azóta is töretlen, és bár a karácsonyi dekorációt még nem szettem le, ügyelni fogok rá, hogy többé ne következzen be ez a fojtogató túlzsúfoltság érzet.

A képek minőségét illetően inkább nem is magyarázkodom, hol vakuval, hol vaku nélkül próbáltam megörökíteni a szoba részleteit, de így sem adja vissza teljes mértékben a valóságot.. :/
Lassan szükségem lesz egy beépített fotósra..

XX