2013. január 4., péntek

Favourites of 2012 Part2

Movies & Series

Avengers


Whoa. Mikor megtudtam, melyik filmre akarnak elráncigálni, a kíváncsiság mellett némi kétség is lappangott. Akkor még, a pókemberen és a Iron man 2-n kívül egyik szuper manusról sem tudtam semmit, szegény pókembert pedig bele se tették filmünkbe..
Izgatottan vártam tehát ennek a külsőre teljesen fiús filmnek hatását szerény személyemre és BANG. Nagyon – nagyon tetszett! Annyira szellemes és vicces és szellemesen vicces, az izgalmakról nem is beszélve. Bár mélyről jövő meg nem mondom miért keletkezett fortyogó utálattal gyűlölöm Scarlet Johanson-t, nem tartom se szexi-nek, se jó színésznőnek, leginkább egy egyszerű tehenész lányka jut róla eszembe, jelenléte egyáltalán nem zavart, sőt illet is a képbe.. Lehet, lassan megbékélek létezésével.
Nem mellesleg ez után kedvet kaptam az önálló filmecskék megnézéséhez is, a Thor mondjuk nem igazán nyerte el tetszésemet, eléggé semmilyenre sikeredett, nem hagyott túl maradandó nyomot bennem..
(Robin Scherbatsky (Cobie Smulderspedig végre bebizonyította, hogy ugyan az Így jártam anyátokkal-ba egyre szarabbul néz ki, de itt megmutatta foga fehérjét, az a nő tényleg gyönyörű.)

Felhőatlasz



WHOA. Tudtam, hogy meg akarom nézni, de azt nem tudtam, hogy ekkora hatással lesz rám! Annyira jó film, hogy egyszerűen nem találom a szavakat, nem is nagyon tudom, hol kezdjem.. 
Az összes színész fantasztikusan játszik mind a 628 (max7) rá osztott karakterében, zseniális, hogy 3 óra alatt 6 különböző filmet néztem meg amik egymástól teljesen eltérőek de borzasztóan összefüggnek. Én nem tudom felfogni, hogy három ember, hogyan tudota ennyire aprólékosan minden kis hangyányi részletre ügyelve megírni ezt a forgató könyvet, úgy, hogy mondani valója is legyen és ne csak egy hatalmas érhetetlen katyvasz köszönjön vissza a filmvászonról. Ha belepusztulok se tudnék egy ehhez hasonlót megalkotni. Apropó katyvasz, bár tény, nagy odafigyelést igényel a film, próbáltam minden egyes részletre annyira koncentrálni, mint a matek érettségimre, volt, akinek ez már túl sokra sikeredett. Nem egy embertől hallottam, hogy ’hát, ez szar volt, nem értettem semmit’.. Olyan is volt, aki kiment a moziból, amire maximum 2 értelmes magyarázatot találtam: vagy marhára sietett, mert ment a vonata, vagy a barátok közt és a jóban rosszban világában az emberek totálisan elfelejtettek gondolkodni és inkább otthagyta ezt a fantasztikus filmet annak ellenére, hogy ennél jobbat a büdös életbe nem fog látni, ráadásul már kifizette a jegyét.. EMBEREK! Tessék megnézni, ha pedig már láttad és nem tetszett, nézd meg újra a neten, mert igenis életem során nézett filmek közül a legkiemelkedőbb alkotás. Piros pont!

Pretty Little Liars


Érettségi idején kezdtem nézni és teljesen rabul ejtett. Mint ahogy azt már kifejtettem egy régebbi bejegyzésben (ITT), nagyon jól összerakott izgalmas sorozat, amiben egytől egyik mindenki gyönyörű, de abszolút nem reális.. Én speciel sikítva/zokogva bújnék ágyam alá édesanyám kíséretében, ha ilyen és ehhez hasonló szörnyűségek történnének a környezetemben slusz poénként pedig egy retardált még fenyegető sms-ekkel is bombázna. Féljetek már!

Jane by Design





Ördög Pradát visel 2 szituáció, egy rész 40 perces, nyáron töltöttem vele néhány nyugis estét. Megtetszett és érdekel a folytatás, de az új suli óta valahogy háttérbe szorultak a 40 perces sorozatok, annak ellenére, hogy egy 20 percesből általában 3-at nézek egymás után..

The Big Bang Theory





Ehm.. Álltam hozzá kétségekkel tele, ez a sorozat vajon miben lehet más a többitől, mitől lenne olyan vicces… ÉÉÉs mégis! Az első rész még nem olyan magával ragadó, de a kíváncsiság hajtott tovább, hihetetlenül megszerettem benne az összes szereplőt, feldobták a délutánjaimat, egyszerűen nem lehet nem imádni őket! 
Ez a kép pedig szenzációsan jó mindenkiről, itt valahogy az egész csapat vállalhatóan néz ki. 

Nem úgy ezen..


Smart is the new Sexy!

Team Sheldon! Defektes vagy, de imádunk.


Folytatása következik...

XX