2012. október 31., szerda

Zara

Ahogyan azt már a legelső posztomban említettem, a Zara változtatta meg látásmódomat az öltözködés terén, és alapozta meg a divat iránti szerelmemet. Az évek során ez volt az a bolt, ahol mindig találtam valami fogamra valót, soha nem jöttem ki üres kézzel. Ám ez sajnos az őszi szezon kezdetével megváltozott. Kezdjük ott, hogy a szívrohamok elkerülése végett magát a boltot messziről kerülöm, de a honlapra azért felmerészkedtem egyszer kétszer, és amit láttam szívfacsaró volt. 

Egy felmérés szerint, 10 emberből 7 megy be évente eme csodálatos ruhaüzletbe, míg a többi közép kategóriás boltunkba csak 3-an, 4-en. Ez nem véletlen, a Zara már régóta azt a fajta viszonylag elérhető, kifinomult eleganciát nyújtja vásárlóinak, amire egy agyon dolgozott kimerült nőnek szüksége van a napok túléléséhez, ahhoz, hogy egy kicsivel többnek érezze magát, különlegesebbnek. Éppen ezért szomorodtam honlap böngészés közben, ugyanis az árak jócskán az egekbe szöktek. Néhány darabért igen irreális árakat kérnek el főleg a Woman részlegen, a Trf hozza a formáját. Persze, tisztában vagyok vele, hogy egy kötött árunak megvan az ára, és a különlegesebb darabokat eddig sem osztogatták ’ingyér’, de van az az ár, amit kicsit pofátlannak érzek, függetlenül attól, hogy igen, nem egy H&M kaliberű boltról beszélünk (amit szintén nagyon szeretek). Bemutatom hát a gyorsan kiválogatott, szerintem pillanatnyilag leg figyelemre méltóbb darabokat, áruktól függetlenül. (Nyilván ez csak a töredéke annak, amit mindenki szívesen látna a szekrényében lógva, de meg kell értenetek, nem nézelődhettem sokáig, a szívroham veszélyes üzem… :D)



Shirt - 13.995.-

Skirt - 22.995.- 

Cardigan - 9995.-

Jumpsuit - 9995.- 

Sweater - 13.995.- 

Dress - 9995.- 

Cardigan - 37.995.- 

Skirt - 22.995.- 

Sweater - 9995.- 

Top - 9595.- 

Denim Jacket - 22.995.- 

Waist coat - 69.995.- 

Sneaker - 19.995.- 
Necklace - 5995.- 

Bow belt - 4995.- 
Box wallet - 6595.- 
Belt - 4995.- 

Vérzik a szívem. És ha jól sejtem egy darabig ez így fog menni.. :/


XX