2012. október 18., csütörtök

Burgundy

Most, hogy mindenki imádja a burgundit, és a burgundi is imád minket, gondoltam összeállítok néhány szettet, ezzel megmutatva nektek én hogyan viselném az idei ősz szerelem színét. Check this out:

Street style

Letisztult, elegáns és az idei divat minden darabját magába foglalja. Yummy.


Fashionista

Ezt az összeállítást szedtem össze a legkönnyebben, valahogy minden úgy adta magát, és mikor készen lett, azonnal beleszerettem. Tapsoljuk meg hát a mai nap győztesét és abszolút kedvencét, keep it up Fashionista girzz!


Brave

Ő pedig a második kedvenc! Ennek a legendás arany sortnak jómagam is boldog birtokosa vagyok, még Londonban, a River Island-ban szereztem be, ám sajnos a hidegre való tekintettel azóta sem sikerült felavatnom..


Casual

Egyszerű, de nagyszerű. Ha nincs kedved a magas sarkúhoz meg úgy egyáltalán nehezedre esik a létezés, a biker boots gyógyír mindenre! De most komolyan… Hogy nem lehet imádni ezt a lábelit? A laptáska pedig egy kis nőiességet csempész a szürke hétköznapokba, hogy a nehezebb napokon is super fabulous-nek érezhesd magad! :)


Pretty

Csinos, csajos, im lovin it! De azért a 'meki' tiszteletére ne öltözz így ki. Az óra pedig már régi nagy vágyam, egyenlőre az is marad.


Party Chick

 És végül, de nem utolsó sorban, ez a szett már nagyon régen megszületett fejben, éppen csak maga a ruha hiányzik a gárdróbomból. Meg a harisnyámon is pöttyök vannak keresztek helyett.. Részletkérdés na.

Remélem tudtam segíteni minden stílus kedvelőinek és csak annyit fűznék hozzá a burgundihoz, hogy engedjetek a csábításnak! Lehet, hogy nem tipikus univerzális darabok, értem ezt úgy, hogy nem feltétlenül a nyár színei, de megéri beruházni néhány alapdarabra. Nekem éppenséggel erről a színről az őszi levelek mellett a karácsony is eszembe jut, nem is beszélve a szilveszterről, a téli teázásokról, melegségről, szeretetről.. És a karácsonyt említettem már?!


It’s your turn girlzz ;)