2012. október 23., kedd

What's in my bag?

Biztos vagyok benne, hogy legalább egyszer, minimum egy férfi ismerősötök feltette azt a jól ismert klisé kérdést, mi szerint: „Mi az istent tároltok ti ezekben az óriási táskákban?!” Ezt, a számukra régóta megfejthetetlen rejtélyt most ezennel megoldanám, és felsorakoztatom, szerintem mi nem hiányozhat egy vérbeli nő eme csinos és módfelett hasznos kiegészítőjéből!


Első és legfontosabb a pénztárca! Remélem senki nem lepődött meg.. Míg a férfiak nagy részének ez elfér a farzsebében, nekünk nagyon fontos, hogy minden kártyánk, fényképünk netán kis emlék izéink is elférjenek benne. Második legfontosabb, amit én még így is néha képes vagyok otthon felejteni, a bérlet, hiszen nélküle a gyakori helyváltoztatásaimnak annyi. E-mellé még oda kell csapnom az ellenőrzőmet, amit minden tanáromnak alá kell írni ezzel igazolva nem hiányzásomat, függetlenül attól, hogy épp suliban vagy a kozmetikában vagyok. 



Harmadik legfontosabb, mobil, kulcs, fülhallgató! Gondolom már észrevettétek, hogy az átlagnál kicsit több neszeszert hordok magamnál. Ennek oka igen egyszerű, agyhugykövet tudok kapni attól, ha nem találok meg valamit, akkor és ott ahol azonnal szükségem van rá! Erre találtam ki ezt az egyszerű, de nagyszerű ötletet, hogy csoportosítom a motyómat. Ebbe az arany neszeszerben tárolom tehát a kulcsomat, a fülhallgatóm és a szemüveg tisztítót, amit mobil pucolásra használok inkább.



Második neszeszeremben található a smink cucc. Megmondom őszintén, eddig soha nem hordtam magamnál a labellon kívül semmilyen szépészeti segédeszközt. Akkor fedeztem fel ennek igen nagy hiányát, mikor 9 suliban töltött óra után azt sem tudtam kinek/minek menjek neki, és megmerjem-e egyáltalán tekinteni lestrapált orcámat az erre a célra kihelyezett tükrökben. A válasz természetesen, a nem volt. Ilyenkor nincs mit tenni, be kell szaladni egy dm-be és a legkisebb feltűnés nélkül megpróbálni életet lehelni fakó és hulla fáradt arcunkba. Szóval ezen igen kellemetlen tapasztalatomból okulva, inkább mindig magamnál tartom alapdarabjaimat.


Az utolsó, az emergency neszeszer. Mindenkinek megvannak azon alap „betegségei” amelynek tüneteit hajlamos egyik pillanatról a másikra a város közepén produkálni. Nekem ez a torok és a hasfájás. Erre a célra hordok magamnál még egy harmadik tasakot is, melyben ezek a segítő szerek sorakoznak. 


Ezen kívül szuper szuper fontos, a napi minimum 2 liter víz megivása, ezért víz is mindig van nálam, nyáron valamilyen parfüm vagy testpermet, napszemüveg, rágó, zsepi, hajgumi és ha éppen iskolába visz az utam sulis cucc. Ennyi meg egy bambi. Ennek fényében nem hiszem, hogy innentől kezdve akkora fejtörést kelljen okoznia férfi társainknak ez a csodálatos, misztikus tárgy. :)

XX