2012. október 25., csütörtök

Christmas Nails

Éppen naagy nagy tanulásban vagyok, így gondoltam a pihenő időmben agylazító tevékenység gyanánt kifestem a körmeimet. Hírtelen nem tudtam dönteni a jól bevált bordó és fekete között, úgyhogy végül egy harmadikra esett a választásom. Nem is egyre, hanem inkább kettőre. De nem szaporítom tovább a szót, megmutatom nektek az egyik legegyszerűbb ámde annál különlegesebb köröm ’stílust’, amit én csak karácsonyi körmöknek hívok. Innentől kezdve, merthogy most találtam ki.

Végy egy -minél világosabb annál jobb- nude árnyalatú és egy arany (vagy kinek mi a fixa ideálja)”sellő pikkely” szerű lakkot.


Első lépésben kend fel a nude árnyalatot 2 rétegben. 


Második lépésben pedig maszatolgasd el a körmöd egyharmad részénél a pikkely lakkot. A lényeg, hogy ne egy precíz vízszintes csíkot húzz, legyen enyhén hullámos, amorf, egyszóval olyan.. Nem szabályos.



 I’m a tiger. rawrr.

Harmadik lépés. Na az nincs. mert hogy kész is vagy! :D Na jó, ha nagyon precízek akarunk lenni, akkor mehet rá egy átlátszó lakk, de nekem speciel erre most nincs időm. :)

És egy plusz tipp! Mivel ez a sellő lakk nagyon ragaszkodik a gazdájához, észre fogod venni, hogy a nude körömlakk lemosásnál egyszerűen eltűnik, de a pikkelyek rajtad maradnak, csak lejön róluk az arany szín és ezüstbe mennek át. Na már most ha ezt nincs kedved lekapirgálni magadról, az a legegyszerűbb ha fogsz egy halvány rózsaszín vagy átlátszó körömlakkot, és lefested vele a körmeid, így kapva egy tejszerű, teljesen új manikűrt. :)



It’s your turn girlzz ;)