2012. október 16., kedd

New ins

Íme, néhány apróság, melyekre az elmúlt őszi hónapokban csaptam le, vagy kaptam ajándékba. És mint azt már említettem.. Lelkem nem érte még el a végső megnyugvás szigetét, egy bizonyos darab, ruhatáramból való hiányzásának okán.. But don’t worry, rajta vagyok az ügyön ;).

iiigen, nos, ő nem viseli egyik általunk kedvelt és szeretett márka nevét sem. A kis no name, aki módfelett kényelmes, nagyon jól néz ki és bitang olcsó volt.   


Ezt a májva színű válltáskát a Bershkából szervíroztam. Már vagy 2 éve keresek olyan vállon átvethető, sok zsebbel rendelkező táskát amibe a sulis cuccaim tökéletesen elférnek.    



Mivel a 2 éve, Balázstól karácsonyra kapott hőn szeretett pénztárcámon eléggé meg látszott az idő vasfoga, meg a kosz, ezért beújítottam ezt a lovely moustache tárcát! Így előkelő és fancy tudok lenni, amikor és ahol csak akarok, annyit kell csak tennem, hogy ezt a cipzár díszt az orrom alá emelem!


Aaah a burgundi szerelem szele. Iigen engem is teljesen magával ragadott ez az idei szín, már csak egy khaki nadrág hiányzik és még néhány bordó kiegészítő. Ugyan már kit akarok becsapni ezzel a szöveggel! Nem.. Nem csak ennyi hiányzik. :D   


Glamour kuponos szerzeményem a Tezenisből. Már egy ideje szemeztünk a plakátokon, a boltban, megvolt az első érintés is, és hát annak ellenére milyen drágán adta magát.. Az enyém vagy baby ;).
Take a look



 Ez a szett speciel a mai napi szerzeményem, emlékszem írtam is róla egyik wish list bejegyzésemben. Tekintve, hogy párban vannak, nem találtam túl drágának ezért azon nyomban magamévá tettem. És bár ne láttam volna meg ezüstszínű testvérét…
Take a look


Hihetetlenül elképesztően csodálatos szülinapi ajándéka az én rendkívüli Broo-mnak (Bátyámmá avanzsált egyik legeslegjobb barátomnak), nem találok szavakat azóta sem a köszönetnyilvánításra! Annyira gyönyörű. <3


Ő szintén a szülinapi ajándékom része. :) Kutyám helyett kutyámként foglak nevelni!


And nooow it’s me with my super fancy gifts. Thank You Ambi.<3


XX