2012. november 12., hétfő

Plaid and denim shirts

A kockás és farmer ingek idén is állják a sarat, ugyan úgy megtalálhatóak minden üzletben, ahogyan az új divat képviselői.
Véleményem szerint, ezek a darabok inkább a hétköznapi kényelmes viselethez kapcsolódnak többek agyában, így gondoltam megmutatom, én hogyan dobnám fel viseletüket, hogyan lehet nőiesíteni összeállításunkat. :)

Itt főként a szoknyán és magas sarkún van a hangsúly és nincs az a szituáció, amiben a bőr és szőrme párosítása ne lenne kicsit is szexis. Legalábbis nekem eddig még nem jutott eszembe ilyen helyzet…


Hogy halmozzuk az élvezeteket, ebben az esetben is bőr kerüljön alulra, felülre pedig (mivel hideg van, nem lehet minden nap egy szál pendelyben lenni) ingünkre vehetjük ezt a kötött pulcsit. A kötött pulcsik szintén öltözékünk alapdarabjai idén, és mivel itt úgy álmodtam meg, hogy a gallér kilógása jelzi csak kockás ingünk létezését, a zöld táska és gyűrű szerény véleményem szerint sokat dob ezen a szetten. Összességében meleg, laza ám mégis nőies viselet!

Szoknya, szoknya, szoknya! Igen tél van (lesz), igen hideg is van, de igyekezzünk legalább másfél hetente szoknyába bújni, ezzel is hangsúlyozva nemi hovatartozásunkat. Ha a farmer inget ezzel a nude árnyalatú ’A’ vonalú szoknyával párosítjuk, nem nyúlhatunk mellé, egy jó kis harisnyával és ezzel a csizmával pedig végtelenül édesre sikeredett eme összeállításom, én beleszerettem. 

Farmerral való kombinálása nem is kérdéses, de ezzel a fekete szőrrel és bordó rúzzsal megspékelve igazán dög!

Last but not least, had mondjam el, mennyire oda vagyok ezekért a khaki farmer ingekért. Nem tudom ennek mi az oka, de annyira sokszínűnek gondolom, hogy nem hiányozhat egyikőtök gardróbjából shem! Egy kis csipke itt, egy kis szegecs ott és máris sokkal csinosabb az összhatás. Ugye hogy ugye? 


Itthoni kínálat: 

Zara – 13.995.-

Zara – 13.995.-

Stradivarius – 6995.-

Bershka – 6995.-

Bershka – 8995.-

Bershka – 6995.-

Pull & Bear – 4995.-

Pull & Bear – 9995.-


On the street:

Kristin Cavallari

Jessica Alba

Vanessa Hudgens

Megan Fox

Kristin Cavallari 

Miranda Kerr

Miley Cyrus

Miranda Kerr

Miranda Kerr

Köszönjük Miranda a mai közreműködésed, ebből is látszik sokszínűséged! ;)

XX