2012. november 25., vasárnap

Busy Friday


Mint azt észrevettétek, megint elég rendszertelenül működtem, ami egy újabb változásnak köszönhető, mely kicsit kilibbentett a megszokott (eddig is elég elfoglalt) hétköznapokból. Ennek oka, eddig sem volt titok, de csak most volt időm összeszedni gondolataimat. 
Pénteken egy training-en vettem részt a westend-i Stradivariusban való dolgozás miatt! :) Ez ugyebár egy teljesen új üzlet lesz, ahova szükség volt egy hasonlóan teljesen új csapatra, én pedig azon szerencsések egyike vagyok, akit beválogattak! VAN MUNKÁM! Woooohooop! :D
Na nem mintha a kozmetikai gyakorlat nem számítana komoly feladatnak, ebből kifolyólag pedig munkahelynek, de azért egészen más kategóriába tartozik egy olyan munkahely ahol fizetést is kapunk. Ezzel pedig nyilván olyan sokkoló igazságot tártam elétek, melyről eddig halványlila fogalmatok sem volt, ugye… Megint bebizonyosodott hasznosságom a világhálón! 
Na de viccet félre téve, eme döntésem hátterében komoly logika bújik meg. Mivel tanulmányaimban a tőlem telhető maximumon teljesítek, úgy gondoltam ez egy plusz kihívást jelentene, mely felnőtté válásom fontos részét képezné. Ha eltekintünk az anyagi biztonság önálló megteremtésétől, megkapjuk a felnőtt élet talán legfontosabb mozgató rugóját, az időbeosztást. És ez nekem nagyon nincs! Legalábbis eddig, eléggé hadilábon álltam vele.. A tanulást ez eddig nem befolyásolta, bámulatos, hogy az érettségi után mennyivel könnyebbé vált rávenni magam, de valahogy mégis mindig éjfél után sikerül lefeküdnöm. Viszont! És itt jön a lényeg, ha némely napon, suli után dolgozni fogok, akkor nem lesz más választásom, kénytelen leszek a buszon tanulni, amin minden nap eltöltök 3 órát, így logikus lenne ezt a temérdek időt NEM alvásra használni. A buszon tanulás, magával hozná a korán fekvés lehetőségét, mely reggelre kipihenté tenne, és nem aludnék el a buszon! Ezek után gondolom mindenki rájött életem ördögi körét alakító tényezőire, ha nem alszom el a buszon, tudok tanulni, tudok délután dolgozni, és este lefeküdni emberi időben, és minden kezdődik elölről. Fantasztikus! :D 
Munka után édesebb lesz a pihenés, motiváció pedig mindkét oldalról jönni fog, a suliból azért, hogy továbbra is szuper okosnak érezzem magam a tőlem teljesen távol álló tantárgyakból (biológia, kémia, fizika) a Stradivárius felől pedig a divat, ruhák, emberek iránti szeretet és nem utolsó sorban a kereset miatt. 
Most vagyok fiatal, most kell kipróbálnom magam az élet különböző területein, és szeretnék egy lépcsőfokkal feljebb lépni, mert gyakorlatilag már felnőtt vagyok, már csak annak kell éreznem magam. :)

És, hogy számotokra is izgalmasan záruljon mai bejegyzésem (már akinek nem túlzottan köti le figyelmét ’Merci felnőtté válásának rögös útja’), íme a pénteki napot záró kis relaxációs programom! :)

Stradivarius know how to impress Czanka Mercédesz. What a surprise..

Sugar Shop! Yeeay



És a szerzemények:



Nnnaa honnan? Stradivarius of course.

Scarf: H&M 

 Hey Everybody! Say Hello to Owlbert, from the Sugar Shop!

 And yes, he has lipstick in his ass.. Ok, cool.

Ez pedig az inditexes tanulnivalóm ;).


XX