2012. november 9., péntek

DIY Friday #1 Studded vest

A Do it yousrelf (csináld magad) dolgok egy ideje különösen közkedveltek, egyrészt mert egyedi, másrészt mert bámulatosan fel tudod dobni megunt gönceidet. Arra a döntésre jutottam, hogy bevezetem ezt az új rovatot DIY Friday néven, és minimum havi 1x bemutatom az általam kreált ruhadarabokat/kiegészítőket stb..
Hogy itthon töltött időm ne vesszen kárba, gondoltam megvalósítom régi szegecses elképzelésemet és bár nincs belőle túl sok, megújítom egyik ősrégi farmer mellényem.


Ez a mellény még anyumé volt, büszkén feszít benne a régi képeken, és kisebbfajta koromban már rám ruházta eme darab tulajdoni jogát. Hordtam is meg nem is, néha megtetszett, néha meggyűlöltem, mostanra pedig ismét divat lett. A mai napig rá tudok csodálkozni (pedig megszokhattuk már), hogy a történelem ennyire ismétli önmagát, but that’s all right, nyáron, fesztiválokra tökéletes kiegészítő lesz.

Kezdetnek, jó ha tudod mennyi szegecs áll rendelkezésedre a garázdálkodáshoz. Oszd el jobb és baloldalra, utána pedig láss neki.


Fontos, hogy mindig egyik oldal, másik oldal elven szurkálj, előfordulhat, hogy elszámoltad magad és baloldalon már fent van 15 szegecs, a jobb oldalra pedig csak 11 jutott..


Bizonyos részeken vastagabb az anyag, ott elbíbelődik egy darabig az ember, de mindig próbáld pontosan az előző szegecs mellé, vele egy vonalba helyezni a következőt. Maximalizmusra törekedj, de nem dől össze a világ, ha nem teljesen szimmetrikus, már a ruha szabása sem teszi ezt lehetővé nekünk.



Ügyelj rá, hogy a tüskéket alaposan egymásra nyomkodd, így nem fog szúrni, ha hozzá ér a bőrödhöz.


Az sem probléma, ha út közben jön a megvilágosodás, én is csak annyit tudtam mikor elkezdtem, hogy a vállamra szeretnék szegecseket. Aztán jött az ötlet a lépcsőformára, majd a gallérra és végül vacilláltam, hogy zsebre vagy vállra kerüljön a maradék, aztán a váll mellett döntöttem. :)
(Vállalhatatlanul sokszor írtam a váll szót.)



Maga a művelet nem vesz sok időt igénybe, egy 20 perces sorozat alatt készen voltam és mellette még hű segítő társamra is tudtam vigyázni nehogy lenyeljen egy-két valamit, ami az útjába kerül.



Before


After



Tudom.. Baromi sok látszik belőle.. De az érzés, na!

Studded vest on the street:

Beyonce Knowledge

Kim Kardashian

Lindsay Lohan

Nicole Richie


It’s your turn girlzz ;)or boys..
Just a suggestion!