2012. november 7., szerda

October favourites

Te atya úristen hát már November van! Fogalmazódott meg bennem, a napokban, annak ellenére, hogy az előző bejegyzés is már ebben a hónapban született. Innentől kezdve rém gyorsan itt lesz a karácsony, ha valaki nem vette volna észre a plázák ’diszkrét’ díszítéseit. 
De ugorjunk még egy kicsit vissza októberre, azon belül is e hónap számomra legnagyobb népszerűséget örvendő, jobb szó híján dolgaira. 


Teljesen nyílván valóan A biker boots. Kicsit megijedtem a napokban, mert kényelmetlenebbnek bizonyult, mint az üzleti próbák alatt, de a 40-es méretből már enyhén szólva is kiestem, szóval nincs mese, vagy tágulsz barátocskám, vagy.. Nincs más opció. 



Ez a cipő igazából már szeptemberi kedvenc is volt, nagyon kényelmes, meleg és majdnem mindenhez tudom párosítani. 



Ők pillanatnyilag a két kedvenc nadrágom cím megtisztelő tulajdonosai, a bordót a Bershkából, a farmert pedig a Hollisterből fogadtam örökbe. 



Hű társam volt már tavaly is a hideg első fuvallatánál és idén sem volt ez másként. Tökéletes októberi kiegészítő, amikor még nincs szükség sapkára, de a füled azért védelemért kiált, továbbá az sem elhanyagolandó, mennyire feldobja egy-egy szettedet. 


Észrevettem, hogy mostanság ezt a parfümömet fújom magamra leggyakrabban, ki tudja talán a nagy mennyiség az oka, de az biztos, hogy ínycsiklandozó illata van, ha lehet ilyet parfümre mondani. 



Óriásit csalódtam ebben a körömlakkban, méghozzá kellemesen! Van az a bizonyos Euro Family nevezetű bolt, ahol sok háztartási cuccot be lehet szerezni olcsóbban, mint más helyeken, és a sminkes részlegnél bukkantam rá. Nézegettem, meditáltam, de végül a nevetségesen olcsó ára megkönnyítette a döntést, úgyis beszáradt a fekete lakkom, már venni akartam egyet.. És mennyire jól döntöttem! Olyannyira hogy többé nem szándékozom máshol fekete lakkot venni! Első, ismétlem, első rétegben felkenve már elérjük a kívánt hatás, én nem tudom ebbe mit kevertek, de az biztos, hogy nem kell vele sokat bíbelődni, hamar meg is szárad. Tartósságát illetően nem tudok nyilatkozni, nekem minden körömlakk 1-2 napig marad fent, úgy ahogy szépen, utána már jöhet a letisztítás..



Múlt hónapban kezdtem el olvasni, és igen 2 nap alatt végezni lehet vele, de annyira nincsen időm és energiám, hogy ilyen szánalmasan lassan haladok.. De! A könyv maga nagyon érdekes, már kezdem kapizsgálni a mondanivalóját.. ;)

Mára ennyi, aludjatok jól és álmodjatok cipőkkel. Igen hímneműek, akik erre tévedtek.. Ti is..

XX