2012. december 4., kedd

Lord Voldemort

Wooohoop!
My t-shirts are finally arriveeed!
Még körülbelül egy hónapja bíztam meg Molnár Dorkát a thesense.co (nagy valószínűséggel általatok is jól ismert) divat bloggerét ezzel a feladattal. Meg kell, hogy mondjam már nagyon vártam őket és igen jó munkát végzett, még egyszer nagyon naggyoon köszönöm, végtelenül hálás vagyok érte! :) 
Igazából imádok cuccokat rendelni, hiába fizetünk rendelésnél is, valahogy mire megérkezik az áru ’elfelejtem’, hogy egyszer régen ezért pénzt adtam ki, és olyan érzésem van, mintha ingyen holmikat dobálnának felém a világ minden tájáról! :D
Ha te is szereted az egyedi tervezésű ruhadarabokat, és még nem ismered Dorka blogját (amit erősen kétlek), látogass el hozzá mihamarabb! :)







thesense.co – Póló/T-shirt
Pull&Bear – Leggings
Stradivarius – Csizma/Biker boots
H&M – Fülmelegítő/Hair accessory
H&M – Kesztyű/Gloves


XX