2012. december 23., vasárnap

R ya ready for Xmas?

 Mint az említettem volt, nagyon, nagyon szeretem a karácsonyt! Ennek ellenére sajnos lassacskán 4 éve júliusban jön meg a hangulatom hozzá, döntsétek el ti hogy fél éves késésben vagy előnyben vagyok a tényleges időponthoz képest. 
Amit még megfigyeltem magamon az évek során, hogy számomra sokkal inkább az előkészületeknek meg a várakozásnak van karácsony hangulata, mint magának az ünnepnek. Ez fogalmam sincs hol és mikor alakult ki, szerintem annál a pontnál, amikor már „nem annyira meglepi” mi kerül a fa alá.



 Magát az ajándékozást én nem tartom ilyen mondvacsinált szertartásnak, mint néhányan, persze nekem is megfordult anno a fejemben, hogy ugyan már, ha megszabjuk az ár értéket akkor ennyi erővel már pénzt is cserélhetünk, vagy megvehetjük magunknak, blah blah blah.. De ez butaság! Az ajándékozás lényege, hogy egyrészt bebizonyítod, az illetőnek milyen jól ismered, hogy adni akarsz neki valamit, aminek megcsinálásába, megvásárlásába időt és energiát fektetsz, kinyomozod mire vágyik, mi a mérete stb.. És a legkedvesebb (szerintem legkedvesebb) mozzanata, hogy megveszünk/elkészítünk a szeretett embernek egy olyan ajándékot, amire a szürke hétköznapokban ő maga esetleg sajnálja a pénzt/időt/energiát, úgy érzi, nem érdemli meg, tehát ő azt nem venné meg magának. A karácsony így erre is lehetőséget nyújt, mert mikor fontos embernek ajándékozol, nem azt nézed, mennyibe kerül, hanem azt, az illető mennyire és milyen régóta vágyik rá, és elégedett mosollyal az arcodon hajtod 23.-án este nyugovóra a fejed, hogy igen, olyat fog kapni, amire már régóta vágyik, mert megérdemli.

Remélem mindannyian megsütöttétek, megvettétek, elkészítettétek és becsomagoltátok az ajándékokat, kidíszítettétek a szobátokat és megcsináltatok minden fajta 23.-ai előkészületet. :)
Én kíváncsian várom, holnap a kisöcséim milyen arcot vágnak a feldíszített fa láttán, addig is jó éjt mindenkinek!!




Aki kitalálja mik ezek.. Minden tiszteletem! :D




Stradivarius – Knitwear/Pulcsi
Bershka – Trousers/Nadrág
Forever 21 – Boots/Csizma
H&M – Scarf/Sál
Primark – Necklace/Nyaklánc


Let me know, what did you do today!
Twitter
instagram: czmerci

XX