2012. szeptember 26., szerda

Birthday Girl


Hellou Mindenki! 

Először is, elnézést kérek az igencsak ritka posztolásért, ennek több tőlem függő és független oka van. Első és legfontosabb a szobám óriási átalakítása, ami múlt hét hétfőn kezdődött és még mindig egy csomó dolgom van vele. A felújítások közepette pedig befurakodott a két szeptemberi ünnepnapom, létrehozva egy négy napos Merci ünnepet péntektől hétfőig. Pénteken ünnepeltem ugyanis a 19. szülinapomat, ami egészen vasárnapig tartott és még a most pénteket is bekebelezi egy buli erejéig, hétfőn pedig nevem napja volt. Emellett természetesen még itthoni és tanulási kötelezettségeimnek is eleget téve 1 hetes álmatlanságban senyvedek, így sajnos néhány kedvenc elfoglaltságom (a veletek való kapcsolattartás, és a hidegnek köszönhetően az öltözködés élvezete) igen csak háttérbe szorult. DE! Ennek most szeretnék véget vetni és bevezetni valamiféle rendszert, hogy mikor, mit, hogyan csinálok, ezzel előtérbe helyezve a blogolást :).  
Furcsa, hogy ahogy az ember idősödik, már nem keríti hatalmába az az őrületes izgalom, ha a születés napja közeledik. Így volt ez velem is, ugyanis csak 4 nappal a szülinapom előtt eszméltem rá arra, hogy atyaisten pénteken van 21.-e! Ez a csodálatos felfedezés is csak a tavalyi évemen való elmélkedésemnek köszönhető, amikor is megpróbáltam végig gondolni, tavaly ilyenkor éppen mit csináltam, mire készültem.. És aztán rájöttem, a 18. super glamorous, sophisticated and legen.. wait for it.. dery, legendary Birthday party-m ra! Tavaly volt is mit várni, hiszen életem egyik legjobb bulijának mondhatom a „felnőtt korba lépésem” megünneplését.











A képeket látva azt hiszem egyértelmű, hogy egy állarcos bál volt, Sugar shop-os isteni tortával, karaoke-val és mindennel, ami kell. :)
Érthető hát, hogy idén mivel nem készültem semmivel, teljességgel kiment a fejemből születésem napja, nem úgy barátaimnak! A drágák ismét megleptek engem két tortával, kávézással és egy hatalmas sikítással, amíg futottak felém Szentendrén a templom dombról :). És bár minden évben kapok ilyen és ehhez hasonló csodálatos felköszöntést, idén sem számítottam rá, olyan jól elterelték a figyelmemet! :D
Itt is szeretném nekik megköszönni, hogy ismét emlékezetessé tették a szeptember 21.-émet, nagyon nagyon jól esik, hogy minden évben ennyien gondolnak rám! :)





XX