2012. szeptember 6., csütörtök

2nd day

A második nap, minden lány egyik álmának a legcsodálatosabb módon való beteljesülése volt. Vásárolni, vásárolni, vásárolni összeesésig. Te jó ég hogy én mennyi itthoni cucc megkaparintásától vontam meg magam az elmúlt fél évben csak hogy kint elvetemült őrültként rohangáljak a boltokban! És mennyire megérte. Nem hazudok, ha azt mondom, hogy 7órán át jártuk a boltokat, némi pihenést közbeiktatva. Összesen két Westfield pláza van Londonban, és mi mind a kettőben jártunk. A közelebbiben, hogy a honlapról már régóta lecsekkolt boltokat végigjárjam, a másodikba pedig nem másért, mint titokzatos Victoria barátnőnk kedvéért. Na jó, az én kedvemért, én akartam őt személyesen is megismerni. Nem is szaporítom tovább a szót, beszéljenek helyettem a képek.

Westfield #1

Na ezek minőségi játékok..!

Pascal és Aranyhaj :)

Gilly Hicks

Hollister

River Island




Heart attack in Westfield #2



Zsákmány


A képeket visszanézve, már kitörlődött belőlem az a bizonyos Victoria’s Secretes „rossz élmény” amit az első Londonos postban leírtam, helyette megmaradtak azok az istenien puha cuccok amiket onnan beszereztem! :)
És ha már ez egy jó nagy képes bejegyzés.. Adjuk meg a módját, lássuk a szajrét részletesen is ;).

Hollister

Accessorize

M&M’s World (pizsipólóm:) )

Notting Hill-i piac (ez már a szombati napról)

Republic



River Island

Primark (A bőrkabit szintén utolsó nap szereztem be)

Gilly Hicks

Victoria’s Secret

Topshop


Gilly Hicks – Rosebery Opal
Marc Jacobs – Dot
(utóbbit már a reptéren vettem)

Hát gyerekek, azt hiszem egy jó darabig nem fogtok tőlem „mi újat vettem a gárdróbomba” bejegyzést olvasni, de egy kis időre ez most elég is volt. :) Ha jól számolom, legközelebb nagyon minimum több mint 3 év múlva jutok el egy Victoria’s Secretbe, hacsak addig nem nyílik itthon is egy és már nem lesz ennyire nagy szenzáció, mert meg kell hagyni, ennél kényelmesebb és puhább cuccokat nem hordott még hátán a föld!
Még hozzáfűzném, hogy nagy kedvencemmé avanzsált a River Island és a Miss Selfridges a többi, természetesen legendás nagyságú bolt mellett. Utóbbiból sajnos azért nem sikerült semmit a magamévá tennem, mert piszok drága egy bolt volt -már vásároltam egy csomó mindent- szemmel.

Búcsúzom ismét, de hátra van még 3, azaz 3 Londoni bejegyzés! ;)

XX


ui: Minden elismerésem Balázsé, elképzelhetitek neki ezt mekkora "élmény"volt ezt a napot végig csinálni velem, de remélem kárpótolta őt a tudat, hogy egy darabig nem kell vásárló körutakra kísérgetnie! :D