2013. március 19., kedd

Spring things

Prison style

Tulajdonképpen már októberben megtalálható volt néhány bolt polcain a fekete-fehér csíkos nadrág, emlékszem, jómagam is kinéztem egyet, de nem találtam a méretemben. Akkor még egyetlen egy fashionistát sem láttam az utcákon ebben rohangálni, ám a tavaszi nap első sugaraival a csíkok is utat törtek maguknak. A Mango tavaszi kollekciója ezen a területen élen járó, Miranda Kerr-t minden második képen csíkok lepik el.
Az ingekkel még csak flörtölgetek, de a nadrágot holnap randevúra hívom! 





Healthy as shit

Hát ezt is megértük! A következő pár mondatban néhány hónappal ezelőtti önmagammal szállok szembe, gyengébb idegzetűek görgessenek tovább.
Az első Londonos bejegyzésemben (ITT) megemlítettem mennyire furcsállottam azon hölgyeményeket melyek hiper-szuper fullos outfitjüket egy rikító, abszolúte oda nem illő sportcipővel koronázták meg.
A véleményem 180 fokos fordulatot vett!
1. HA reggel nincs kedvünk magunkra rámolni letisztult, basic darabokon kívül semmit, elég, ha felhúzzuk magunkra harsány kis Nike cipőnket és máris van rajtunk valami, ami szemet szúr, amitől különlegesebb az összhatás.
2. HALÁL KÉNYELMES. De annyira, hogy ha vajkockákból és memória párnákból kibélelt úton járnék, sem közelítené meg ezt az élményt.
Ennyi, engem megvettek. 




Like a dude

Mindig is kipróbáltam volna, vajon mennyire néznének hülyének, ha lány létemre, gördeszka és Vans cipő nélkül viselnék egy ilyen fejfedőt? Hát most eljött az én időm. Ha már Isabel Marant-nak köszönhetően a buflák sportcipőt is nőiesítettük egy szolid emeléssel, miért ne építsük be az életünkbe a fullcap-et? Az e-bayen pedig annyi a választék, mint égen a csillag, lassan el kell döntenem melyiket teszem magamévá.
Ja és ott a koton sapka is. Sajnálatos módon, ezt nem az én fejformámra találták ki.





Aztec bling-blings

Ismét egy visszatérő, rég nem látott pajti. Welcome back!
Az ehhez hasonló zebra és ocelot mintás fagyöngyök azért valljuk be, időről időre visszatáncolnak. Nem baj. Szeressük őket. 


Ja igen, itten van ez is. 


Erre még visszatérünk..

Merci