2013. március 23., szombat

Annie Hall

- Doktor úr, a bátyám bolond, tyúkanyónak képzeli magát.
- És akkor miért nem hozta el hozzám?
- Én elhoznám, de akkor ki kelti ki a kiscsibéket?
"Hát valahogy így gondolkozom Én is a szerelemről, teljesen irracionális, őrült, abszurd dolognak tartom de.. Elmondhatatlanul vágyom utána. Azok a kiscsibék azok.. Azok kellenek."

Mostanában – az újból beköszöntő hidegnek hála – megesett rajtam nevelőapám szíve, és igyekezett úgy alakítani életét, hogy engem is ki tudjon tenni itt-ott amott. Ezen utazások általában Annie Hall részlet nézésekkel telnek, amely egyfelől rendkívül szórakoztató másfelől életveszélyes. Merthogy nem csak én nézem..
Ezen részleteket már sokszor láttam, de úgy isten igazából egészben nem volt még alkalmam leülni és megnézni ezt a filmet. Ma sikerült. 
Mielőtt kihívjátok ránk a rendőröket, várjátok meg, hogy a lényegre térjek. Nagyon szeretem ezt a filmet és nem tudtam nem észrevenni mennyire jó stílusa van Diane Keaton-nek. Csupa olyan ruhadarabot hord benne melyek az elmúlt 5 évben szépen lassan újra visszaszivárogtak a mi hétköznapjainkba is. (A filmet elsősorban természetesen nem emiatt szeretjük, de tökéletes alapjául szolgált mai bejegyzésemnek.)
Basic pólók, mellény, zakó, nyakkendő, ingek minden mennyiségben, nude nadrágok, övek, kalapok és garbók. Ha csak a saját szekrényem tartalmára gondolok, már össze tudnék hozni egy ilyen szerelést.
(Mmmmeg is van a legközelebbi farsangi cucc!)

Ez a kissé férfias ám valamilyen úton módon mégis szexis öltözködés számos fotósorozatot ihletett, a sztárok is egyre gyakrabban viselnek "Annie ruhatárból" néhány darabot. 






How to: 

The classic Hall

The lazy day

The girly version


Így végignézve, arra a konklúzióra jutottam, hogy öltözz nőcisen hipsternek és már készen is vagy. 

Nagyjából ennyi lenne. Most, mire vártok még? Nem, nem öltöztem fel és mentem ki a kertbe, hogy alátámasszam a teóriámat. Nem.










Éljenek az abszolút életszerű helyzetek.
Csók édeseim!

Merci