2012. július 23., hétfő

My very new world


Helloo mindenki! :)

A nevem Czanka Mercédesz és divat mániás vagyok. Gondoltam, ha már úgyis imádok beszélni és írni, miért ne oszthatnám ezt meg a világgal? Vagy legalábbis azokkal, akik a blogomra tévednek. :) Már régebben is vezettem egy ehhez hasonló "internetes naplót", de akkor még csak az életemben megjelenő események, problémák, és lelkiállapotok kivesézését vetettem virtuális papíromra. Az élet nagy kérdéseiről való elmélkedéseim persze megmaradnak, ez az új blog sokkal több lehetőséget nyújt nektek a megismerésemre. :) 

Divat iránti szenvedélyem egy fontos eseményhez vezethető vissza. Egészen 11 éves koromig utáltam öltözködni, minden ruhadarabomat szorosnak ítéltem, amin néha még saját fejlesztésű tágító technikám sem segített (testápolós flakonokkal és egyéb nagyobb tárgyakkal próbáltam lazítani ruháimat). Egy napon, amikor a nagymamám meglátogatott minket, elmentünk az Árkádba néhány hiányzó ruhadarab beszerzésére. Nem nagyon lelkesedtem az ötletért, de azért az az új bolt, amiről a barátnőm mesélt nekem is felkeltette az érdeklődésemet. Ez a bolt a Zara volt. Amint beléptem a gyerek osztályra, filmes effektusok és zongoraszóló kíséretében fordult meg velem a világ, beleszerettem a ruhákba. Nyugodtan kijelenthetem, hogy a Zara változtatta meg az életem. Azóta is hálás vásárlójuk vagyok, kedvenceim listája pedig folyamatosan bővül. Ennek fényében megragadom az alkalmat és szeretnék köszönetet mondani önnek Mr. Amancio Ortega hogy létrehozta nekünk földi halandóknak az Inditex group-ot, így adva lehetőséget Magyarország leányainak és nőinek az öltözködésen keresztüli önkifejezésre! Köszönöm Zara, Stradivarius, Pull and Bear, Bershka, Oysho és többiek hogy rossz napjaimon vigaszt nyújtotok nekem, tárt karokkal fogadtok.

És köszönöm nektek, látogatók hogy elolvassátok ezt, 
és felelevenítitek a pillanatot, mikor a divat elpusztíthatatlanul is a személyiségetekbe épült. :)

It's your turn girlz! ;)