2013. február 4., hétfő

Back to basic


A divat múlandó, a stílus örök. /YSL/

Jómagam is előszeretettel hódolok az aktuális trendeknek, ám van néhány örök darab, amik akkor is ruhatárad alapjául szolgálnak, ha leszakad az ég.
Mivel még javában tél van, ezért a főként ebben az időszakban használatos ruhákat vettem sorra, amik természetesen néhány réteg ledobásával a melegebb időben is hordhatóak.

Blacks



Kis fekete ruha, ceruzaszoknya, blézer és fekete táska. Variálhatóságok száma a csillagos ég! Tudom, a zakó is egy divathóbortnak köszönhetően lett a női ruhatár része, de szerintem mára már oly mértékben beépült, hogy megérdemli az alap darab címkét. Én legalábbis egyelőre nem tudom elképzelni számos outfitem e-nélkül a darab nélkül, és amíg basic ruhaként szerepel az inditex boltok polcain, addig gondolom más sem.

Jeans


A tökéletes farmer keresése egy végtelen és sokszor reménytelen küzdelem. Tapasztalatom ezen a téren csak annyi, hogy amikor kell, nem találsz, amikor véletlenül felpróbálod, belefutsz a tökéletesbe. Ugyan ez a helyzet a farmer sorttal és kabáttal.
Ahol viszont életed során minimum egyszer érdemes körbeszaglászni, az a Hollister. Az onnan vett farmeremet mintha rám öntötték volna!

Leathers



Bőr dzsekije mindenkinek van, ez nem is kérdés, a legjobb őszi viselet! Bőr nadrágja azonban már kevesebb embernek, sajnos én is ezt a csoportot erősítem.. Nagyon nehéz megtalálni a tökéleteset, én még minidig a kereső fázisban vagyok, ahol egy bőr leggings-el és hosszú pólókkal helyettesítem a hőn áhított nadrágot.

T-shirts



Basic T-shirt everywhere! Egyszínű és nagyszerű, tökéletes alapjául szolgál az éppen divatos vagy szintén alap daraboknak.

Coats



Na mármost. Ez itt szimplán az én véleményem. A kabátokkal én világ életemben sokat szívtam, bele kell fektetni nem kis összeget és jövőre már nem tetszik. Ezért találtam ki ezt a megoldást rá, amivel pillanatnyilag egyet értek, de ki tudja, mit hoz a jövő.
A parka a sportosabb (lehetőleg kapucnival ellátott), nincs kedvem annyira csinosnak lenni napokra, de mégsem pufi kabát (mert azt már nagyon unom). Trench coat a mindig nőies randi kabát, a faux fur pedig a feelin’ fashionable napok képviselője. Hangsúlyozom, Szerintem! Ha a kabátok e három fajtája a birtokodban van, akkor már nagy probléma nem lehet az unalmas szürke téli hónapokban.

Shoes



Itt bizony számba vettem sok opciót és erre a 6 cipőre jutottam. Télen szükséged van egy igazi bőr csizmára, ami lehetőleg nem ázik át meleg és még csinos is. HA ez a 3-as kombó egyáltalán még létezik. Javaslom mellé a biker boots-ot mert igen, egy ideje már divat, de nem hiszem, hogy egyhamar kisétál az életünkből.
Ami a laza megjelenéshez elengedhetetlen, a converse, és egy sima fekete balerina.
Továbbá szintén nehéz megtalálni a tökéletes magas sarkút és igen, szerintem is éljen a platform, mert szuper sexi, de egyre inkább húzok ezek felé az aszimmetrikus hegyes orrú magas sarkúak felé, elegáns és nőies.
A szandál pedig a bónusz cipő, szerintem nincs az az isten, hogy ez kimenjen a divatból, számos formában és színben megtalálható a boltok polcain minden egyes nyáron!

XX