2013. április 13., szombat

Glamour napok

FUJ. Undorító. Soha de soha többet. 
Én szeretem az embereket. De komolyan, őszintén tiszta szívemből. De kezdem leírhatatlanul rosszul viselni a tömeget és a sorban állást. Lehet ez annak is köszönhető, hogy a hét legutolsó ám legfárasztóbb napja után két óriási táskával nem volt éppenséggel okos ötlet beszabadulni az Aréna plázába. Egyetlen dolgot akartam venni. Csak egyet. És lám, egyetlen converse lábbelit árusító boltban sem volt az a sima, egyszerű, original, basic (már nem tudom hova fokozni) fekete alacsonyszárú, amit annyira lelkesen magamévá tettem volna.
Ezen csalódottságomon felbuzdulva, erősen agyf**z közeli állapotban vettem három teljesen fölösleges dolgot a H&M-ben majd hazacammogtam. 


Aggodalomra semmi ok, a történteken erőteljesen kipihentem magamból 3 tányér paprikás krumpli és néhány pohár Sangria társaságában. De nem egyedül persze, azért ökör még nem lett belőlem, bár csak idők kérdése..

És nektek sikerült beszerezni valamit? Vagy csak túlélni ép idegrendszerrel? :)


Merci