2013. augusztus 6., kedd

DIY Friday, Sziget crop top numero 2


Ideális időben, de érkezzék hát a második crop top post!

Én egy szinte egyáltalán nem hordott hosszú ujjút fosztottam meg ujjaitól, majd az alján lévő varrástól.



Ez után következett a póló bevagdosása, elől hátul egyaránt. 



Az idegesítően szöszmötölős rész csak ezután kezdődik, ugyanis el kell kezdeni összecsomózni az egymás mellett lévő rojtokat. 


Hát igen.. Itt azért nem egészen tűnik úgy, hogy minden jól megy.. Ennél a fázisnál a Burning man szülő atyjához intéztem imáimat, és reménykedtem benne, hogy a végére csak kinéz majd valahogy ez a (sz@r) valami, de a végeredmény szerintem meglepően jó lett. :)




Szépség hibája a dolognak a címke előtérbe kerülése, de annyi baj legyen, nehezen bár, de ezzel még együtt tudok élni.

Contact me:

https://twitter.com/Kicsiny
És küldjetek képeket a kreációkról! ;)
Merci