2013. július 15., hétfő

Summer Sales


Ezennel kimerem jelenteni, hogy a nyári leárazások sokkalta kellemesebb légkört biztosítanak az egyéb évszakok leértékeléseihez képest. Ennek legfőbb oka szerintem, hogy az emberek fele megpróbál elmenekülni a városból, hogy inkább vidéken egy Tó mellett kapjon hőgutát, vagy pont hogy megkísérli a minimumra csökkenteni aktivitását, és otthon a frizsiderben gubbasztva igyekszik életben maradni.
Hála ezeknek a fennmaradásukért lelkesen küzdő, plázákat és butikokat erőteljesen kerülő embereknek, a választék több, a kedved jobb, a pénztárcád tömege meg rohamosan csökken. Éljen! 
Jómagam is rászántam kétszer két órát egy Deák téri barangolásra, a másodikat már egy bőrönd kíséretében, ÉS még így is tökéletesen elfértem, befértem, találtam és vásároltam. 
Íme:

Szandál – Zara, 4990.-
Sport melltartó – H&M, 2990.-
Parfüm – Zara, 2990.-

Szandál – Zara, 4990.-
(Hogy egy kedves barátnőmet idézzem: „Ha egy ruhadarab bejön, azt nyomatni kell”. És különben is, nem hagyhattam magára a bézs cipőt. Magányos volt. Még a sötétben is félt..)

Pizsama – Women’s Secret, 3490.-

Sort – New Yorker, 2990.-

Ruha – H&M, 3990.-

Feszülős ruha – H&M, 2990.-

Merci