2013. május 15., szerda

The last weekend..


Vizsgák előtti utolsó hétvégém igen mozgalmasan alakult. Tökéletes példa erre a szombati nap, melyet valamilyen oknál fogva családommal töltöttem. Félreértés ne essék, igen közel állnak szívemhez, de mivel minden napot velük töltök, lévén, hogy még itthon lakom, hétvégente általában máshogy alakítom életem. Kezdődött az egész egy Tezenizes haul-al (azon különleges képességgel rendelkező emberek közé tartozom, akik mindig akkor járnak arra, mikor akció van és/vagy állandóan akció van) ahol 1500 Ft volt egy melltartó. Mi történik ilyenkor az ember lányával? Végig gondolja szüksége van-e melltartóra. NEM. Ha 1500, akkor 1500, a hülyének is megéri, muszáj venni, lehetőleg azon nyomban. Lehetőleg hármat egyszerre.
 De elég a semmitmondó cseverészésből, beszéljenek az először outfit post-nak induló, majd gyerekes őrjöngésbe átcsapó képsorok. 
Éljenek a játszóterek!








Igen, egész nap zenét hallgattam. Bele vagyok szerelmesedve a számaiba, olyan ez most nekem mint a levegő vétel..

Merci